Ordre

ORDRE

Hvor kan jeg se bestillingene mine?

Du kan se alle bestillinger som er lagt inn via Casall pro B2B portal via mine sider i innlogget modus.

Kan jeg endre bestillingen min?

Når en bestilling er registrert I Casall pro B2B-portalen, har vi ikke mulighet til å endre de bestilte produktene eller antallet.

Hvor blir fakturaen min sendt?

Fakturaen din blir automatisk sendt til fakturaens e-postadresse som er spesifisert under registreringen.

Hvis du trenger å oppdatere fakturaens e-postadresse eller stille spørsmål om fakturaen din, kan Du kontakte Casall kundesupport infopro@casall.no

Ordrebekreftelse

En ordrebekreftelse vil bli sendt til din angitte e-postadresse så snart bestillingen er registrert.

Har du ikke mottatt en ordrebekreftelse? - Vennligst sjekk at den ikke sitter fast i papirkurven før du kontakter Casall kundeservice.

Manglende ordrebekreftelse kan være et tegn på at bestillingen ikke er behandlet riktig.

Hvis du har spørsmål om bestillingen din, kan Du kontakte Casall kundesupport via e – post- infopro@casall.no

Hvordan ser jeg prisene På Casall Pro-produkter?

Når du er registrert kunde i vår B2B-portal, har du mottatt innloggingsdetaljer til din personlige side.

Når du er logget inn på B2B-portalen, vises priser du som kunde har hos Casall PRO.

Som kunde kan du også be om et tilbud på produkter fra Matrix, Atepaa, etc

Hvordan blir jeg kunde hos Casall PRO?

Hvis du vil kjøpe Casall Pro-produkter, må du logge inn på vår B2B-portal.

Hvis du har et eksisterende Casall PRO kundenummer, må du registrere deg ved første kjøp for å få tilgang til vår B2B-butikk.

Ny kunde hos Casall PRO?

Da må du registrere deg som ny kunde hos Casall PRO her

 

Hvordan endrer jeg kundedetaljene mine?

Er du allerede En eksisterende kunde av Casall PRO, men trenger å oppdatere kundeinformasjonen din - vennligst kontakt Casall kundesupport infopro@casall.no

Ny kunde hos Casall PRO?

Da må du registrere deg som ny kunde hos Casall PRO her

Hva tilbyr Casall PRO for betalingsalternativer?

I Casall B2B portal tilbyr vi for øyeblikket følgende betalingsalternativer:

  • Faktura
  • Kredittkort

Er bestillingen min registrert?

En ordrebekreftelse vil bli sendt til din angitte e-postadresse så snart bestillingen er registrert.

Har du ikke mottatt en ordrebekreftelse? - Vennligst sjekk at den ikke sitter fast i papirkurven din før du kontakter Casall kundesupport.

Manglende ordrebekreftelse kan være et tegn på at bestillingen ikke er behandlet riktig.

Hvis du har spørsmål om bestillingen din, kan du kontakte Casall kundesupport infopro@casall.no

Angrerett og åpent kjøp

Uttak blir ikke brukt uten godkjenning fra Casall PRO.

Angrerett og åpent kjøp gjelder ikke for selskaper.

Refusjon

I tilfelle godkjent refusjon fra Casall, vil en kredittfaktura bli sendt til fakturaens e-postadresse spesifisert under registreringen.

For spørsmål om refusjonen din, vennligst kontakt vår kundestøtte infopro@casall.no