LEVERING & FRAKT
LEVERING & FRAKT
Vi streber etter at du skal motta bestillingen din så raskt som mulig.
Vi sender i første omgang med tjenesten bedriftspakke, noe som betyr at den leveres direkte til angitt adresse. Leveringstiden er vanligvis 3-5 arbeidsdager.
Når bestillingen din sendes fra lageret vårt, vil du motta en leveransebekreftelses e-post som inneholder en sporingslenke. Skulle leveranseforsøket mislykkes, ender det opp på nærmeste utleveringssted/terminal for henting. Hvis du har spørsmål om levering, kontakt oss på infopro@casall.no så hjelper vi deg.
Når bestillingen din forlater vårt lager, vil du motta en e-post med et sporingsnummer slik at du enkelt kan følge leveransen din.
Hvis bestillingen din er levert til et utleveringssted, vil du vanligvis få en ny melding, ofte via SMS.
Hvis du kan se via sporingsnummeret at bestillingen din er levert, men du ikke har mottatt noen pakke, ber vi deg kontakte oss på kundestøtte via infopro@casall.no slik at vi kan hjelpe deg med å finne forsendelsen.
For raskere hjelp, er det nyttig hvis du har bestillingsnummeret ditt tilgjengelig.
Undersøk leveransen din ved mottak og sjekk emballasjen grundig før transportøren drar.
Hvis du oppdager skade på emballasjen, bør du be transportøren om å lage en merknad før du kvitterer for godset.
Det er viktig at du beholder all emballasje og pall. Transportskaden må rapporteres til Casall innen rimelig tid etter mottakelsen på infopro@casall.no
Vi trenger følgende informasjon:
- Bestillingsnummeret ditt.
- Ga du beskjed til transportøren om skaden? Hvis ja, gjorde han/hun en merknad?
- Hvor er skaden plassert? (For eksempel "Nederst til venstre på baksiden av produktet").
- Legg ved bilder av skaden. Minst to bilder av produktet der skaden er synlig, 1 bilde av fraktbrevet og to bilder av emballasjen.
Så snart vi har sett gjennom saken din og sendt en skademelding til transportøren, vil vi komme tilbake til deg, vanligvis innen 2-3 arbeidsdager.
Kontakt Casall kundestøtte på infopro@casall.no og oppgi hvilken artikkel og antall som ble bestilt, samt hvilken artikkel og antall dere har mottatt i stedet.
Når vi har avklart hva som har gått galt, vil vi sende deg en forhåndsbetalt returetikett og den riktige varen, eller bli enige om en annen passende løsning.
Referer alltid til bestillingsnummeret ditt slik at håndteringen av saken din går raskt og smidig.
Hvis du har mottatt feil vare, har vi gjort en feil
Kontakt Casall kundestøtte på infopro@casall.no og oppgi hvilken artikkel og antall som ble bestilt, samt hvilken artikkel og antall dere har mottatt i stedet.
Når vi har avklart hva som har gått galt, vil vi sende deg en forhåndsbetalt returetikett og den riktige varen, eller bli enige om en annen passende løsning.
Referer alltid til bestillingsnummeret ditt slik at håndteringen av saken din går raskt og smidig. Hvis du har mottatt feil vare, har vi gjort en feil.
Leveranse av ordre skal skje i henhold til det som fremgår av ordrebekreftelsen som sendes til kjøperen av Casall. Les mer under fanen Kjopsvillkor.
Fraktkostnad beregnes basert på innholdet i bestillingen, en kombinasjon av vekt, volum og postnummer. Fraktkostnaden legges automatisk til i kassen.